FAQ

Lista najczęściej zadawanych pytań. Sprawdź, być może znajdziesz tu odpowiedź także na swoje!
Tak. Wszystkie zwierzęta dostępne w sklepie pochodzą z legalnych źródeł, a nasz import/zakup/handel jest pod nadzorem Głównego lekarza Weterynarii, Powiatowego Lekarza Weterynarii, Ministerstwa Środowiska i Klimatu.
Oczywiście, zapraszamy w godzinach otwarcia naszego sklepu w Kielcach (Ul. Kolberga 11 Hala G2). Jesteśmy czynni od poniedziałku do piątku 11:00-18:00 oraz w soboty 10:30-15:00. Zachęcamy do skontaktowania się z nami przed przyjazdem.

Jasne, zakupiony towar można odbierać w naszym sklepie w Kielcach. Należy wybrać stosowną opcję podczas składania zamówienia. Powiadomimy Cię (mailowo lub telefonicznie) o możliwości odbioru.

Czas dostawy to 24h-48h. Wysyłki prowadzimy w poniedziałki, wtorki, środy (o ile nie wypadają akurat święta). Aby przygotować wysyłkę potrzebujemy do 7 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia.

Oczywiście, procedury reklamacji opisane są w zakładce Zwroty i reklamacje

Tak, ale towary stanowiące organizmy żywe nie podlegają zwrotowi (art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta). Więcej informacji znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje

Niestety, nie ma takiej możliwości.

Na nasz koszt wysyłamy zamówienia krajowe od 699 zł (żywy towar) i od 299 zł (pozostałe).

Tak, po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu warunków takiej dostawy.

Po wygenerowaniu przez nas listu przewozowego na podany w zamówieniu email otrzymasz wiadomość od firmy kurierskiej, w której znajdziesz szczegóły dotyczące dostawy, w tym także numer przesyłki.

Kurier podejmuje tylko jedną próbę doręczenia paczki. Uwaga! Kurier nawiąże kontakt telefoniczny dopiero w momencie gdy nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem. W razie braku odbioru istnieje możliwość odebrania paczki w punkcie UPS.
Kod rabatowy należy wpisać w odpowiednie pole w koszyku podczas składania zamówienia.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Shopping Cart